donderdag 6 juni 2013

jumpsuit

Kleine babymeisjes in jumpsuits zijn zó adorable, dus ben ik op zoek gegaan naar een fijn patroon om er een te maken. Niet gevonden maar niet getreurd, ik dacht: ik voeg 2 patronen samen tot één!
 Wat overigens heel makkelijk klinkt, maar het niet echt was, voor een leek als ik.

Het broekje wat ik al eens maakte (een paar posts geleden) verlengd en daarop een bovenstukje van iets anders, dat was het idee... 
Het stofje lag al klaar, aardbeitjes. Ik vond het stofje achterin een winkeltje, helemaal vergeten. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om het te laten liggen en ach, het staat haar zo mooi :)


Work in progress:


Klaar!



En hier draagt ze het met het wollen gebreide vestje wat ZIJ voor Nore Lieve maakte
(met wollen sokken, want oh, wat was het nog koud...)


Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten