maandag 3 juni 2013

snailmail

Een paar blogs geleden vertelde ik over "snailmail".
Er is iets geks gaande in snailmail-land...
Het is helemaal niet vanzelfsprekend dat post nog aan komt tegenwoordig. Op het forum op facebook waar ik lid van ben, klagen mijn mede-snailers steen en been over de post te laat aan komt, of , erger nog, helemaal niet aan komt.
Vandaag las ik een artikel dat onze vrienden de ministers van plan zijn om het aantal brievenbussen in 2015 te halveren!! Te halveren!! Stel je toch eens voor.... 

Om de postbode weer aan het werk te krijgen (en omdat mijn snailmail-maatje Thea al veel te lang moest wachten) ben ik in mijn pen geklommen en heb een mooi pakketje voor haar samengesteld. 
Ze is vorige maand naar haar nieuwe paleisje verhuisd en en ik wilde haar iets schenken voor haar nieuwe huis.
Ik was blij toen het bericht kwam dat de post was aangekomen.

Thea, veel plezier ermee!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten