donderdag 6 juni 2013

Audrey

Mijn lieve vriendinnetje heeft de twee mooiste kinderen van het Oosten. En dan overdrijf ik het écht NIET! Haar kleinste heet Audrey en werd een paar dagen geleden alweer 1 jaar. Ik herinner me nog goed hoe ze mij, een uur nadat ze was bevallen (!) in totale euforie opbelde: Veer!! Het is een meisje, en ze is práchtig!
Twee dagen later (langer kon ik niet wachten) zaten we op het grote bed en ik zag dat ze gelijk had. Wat was, en is nog steeds, ze prachtig.

Nu, een jaar later, beginnen onze meisjes te kruipen, lopen en wat al niet meer.
Dit vraagt om mooie slofjes waarin de voetjes lekker warm zijn en de teentjes nog vrij kunnen wiebelen :-)

Voor Nore maakte ik een paar zwanen-slofjes en voor Audrey deze:


Het viel nog niet mee om de foto te maken. 
Picture this: een 9 maanden jong dametje dat het liefste kruipt in plaats van op schoot zit. Een moeder met in 1 hand een camera en met de andere hand probeert haar meisje in bedwang te houden.
het doel: een scherpe foto zonder tafelpoot.... Mwah, redelijk gelukt ;)

liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten