vrijdag 25 oktober 2013

de tuin

De vorige keer (lang lang geleden...) schreef ik over draken verslaan.
Het is me niet gelukt, ben momenteel in een soort van drakengevecht terecht gekomen waar niet echt een einde aan lijkt te komen. Ik heb begrepen dat dat vroeg of laat een keer kan gebeuren.
De beurt is aan mij, en ik ga mijn best doen.

De eerste uitdaging was onze tuin. We hebben een mooi huis met dito tuin gekocht. 
Ik heb helaas geen before-after foto's, maar je mag me geloven, het was een oerwoud.
Prachtige planten groeiden en groeiden, maar we zagen letterlijk en figuurlijk door de planten de tuin niet meer. Ik heb geschept gesnoeid en geknipt en het is een totale metamorfose, werkelijk!

Van de mooie dingen die onze tuin ons te bieden had heb ik een mooie krans gemaakt,gewoon, omdat het kon.

liefs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten