maandag 29 april 2013

broek!

Al die jurkjes, het begint toch wel een beetje saai te worden zo langzamerhand ;-)
Het kwam dus goed uit dat Nore dringend een paar broekjes nodig had. 
Ik kon het niet laten om bij Oilily (ik ben een FAN!) twee broekjes en twee allerschattigste maillotjes te bestellen. Maar... onze meid draagt katoenen luiers met (jawel) wollen overbroekjes er overheen. 
Dus voor haar geen schattig pamper-kontje, maar een enorme luier-kont :-D 
Een broekje met veel ruimte was dus geboden. Mijn moeder had al een tijdje een boekje van Ottobre liggen, met een geschikt patroon én ze had de stof zelfs al gekocht!
Maar zoals dat is met oma's die een druk sociaal leven hebben, lagen die maar steeds op de plank te wachten. Totdat ze hier op bezoek kwamen om met ons een huis te gaan bekijken...
"Mam, neem je dat patroon en die stof even mee?" Kon ik eindelijk aan het langverwachte broekje gaan beginnen! 

Heb een paar foto's gemaakt, na 3 keer wilde ze er gelukkig bij lachen...

De band om de buik en de enkels is van een mooie tricot en het broekje zelf is van een dunne kwaliteit katoen. In het patroon stond dat dat een jeans-tricot stofje moest zijn, maar ik ben lekker eigenwijs.

Later gingen we op bezoek en maakte ik deze foto nog. Cutie pie!

 

1 opmerking:

  1. Ah, wat schattig! ;)Mooie broek hoor. En nou en of dat ze lacht,haha. Om eerlijk te zijn wordt mijn aandacht ook steeds weer naar die prachtige kussens van je getrokken..*hint hint* (voor mijn verjaardag:))

    BeantwoordenVerwijderen