vrijdag 22 maart 2013

Volle Kast...

Gisteren liep ik met mijn mooie meiske bij ons in de buurt: Het "oude Noorden". Dé hotspot van Rotterdam tegenwoordig. Je vindt er vanalles. Van leuke vintage winkeltjes tot een prachtige wol-winkel (Jawol !) en van het alom bekende Kookpunt (alles voor kookliefhebbers!) tot het, eindelijk weer geopende, Doppio (Heeerrrrlijk ijs!!)

Kwam ik een superleuk winkeltje tegen, met een super concept! 
Volle Kast heet het.

De meeste mensen die mij (een klein beetje) kennen, weten dat ik van mooi spulletjes houd.
Een paar mooie laarzen? Sieraden? Een toffe lamp voor in huis?



Maar, zoals iedere vrouw weet, je kast wordt er zo vol van! (En dan tóch niets hebben om aan te trekken....) 

Ook ik heb een volle kast, maar wat moet ik nou toch met al die mooie spullen die daar mooi hangen te zijn, maar die ik toch niet (vaak) genoeg aan doe? Op marktplaats zetten is vaak zo'n gedoe, en zomaar weggooien, nee, dat is het ook niet echt... "Volle Kast" heeft dé oplossing. 
Je brengt je kleding naar de winkel, en zij verkopen het daar. De "winst" is 50/50. Goede deal vond ik. Het leuk is dat ze er alleen maar spullen verkopen uit het hogere segment, dus ook voor kinderkleertjes een echte aanrader.
Ik ben een FAN, nu al! 

Ik kocht er gisteren dit geweldige jurkje van Oilily (zie ook het broekje... Dat bróékje!!!!! smelt!!) 

 en tuniekje van Ralph Lauren en was krap 20 euro kwijt :-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten