zaterdag 23 maart 2013

Big Bow Dress...

Pinterest... Wie kent het niet? 
Eigenlijk geheel per toeval kwam ik in aanraking met het fenomeen "Pinterest". Geluk bij een ongeluk, want oooh, wat vind je er mooie en toffe DIY- ideeën... Maar sanguinisch als ik ben, val ik van de ene 'oh' in de volgende 'ah' met als gevolg dat ik met meerdere projecten tegelijk bezig ben.


Gisteravond was ik weer eens op zoek naar een leuk idee voor een Paas-decoratie. (Die ik overigens morgen ga maken) Maar kwam via de paaseieren mét strik, bij dit jurkje mét strik:



Op slag verliefd. 

Ik heb het patroon meteen gekocht en ben vandaag op pad geweest voor mooie stoffen (meteen 3 kleuren uiteraard...) patroonpapier, garens en een beetje moed.
Nu heb ik een collega die de allermooiste dingen kan naaien, breien, haken:
 Nellekus 
Zij appte mij vanmorgen: "Hulp nodig? Bel maar! Je persoonlijke helpdesk staat paraat"
Natuurlijk ga ik heel eigenwijs proberen om het helemaal zelf te doen.

Nu hopen dat de Big Bow Dress geen Big "HOW?!?!" Dress wordt...

Wordt vervolgd

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Die jurk maakte ik voor Juno!!
    Ik verzon het zelf. De strik. Patroon ruil doen?
    Succes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, herkenbaar van die meerdere projecten!Je weet soms niet waar je mee wilt beginnen.Zulke mooie dingen allemaal. Veel plezier met het maken ervan. Ik ben heel benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen