zondag 10 maart 2013

Lente!

Het is alweer enige dagen geleden dat ik de tijd had gevonden om hier even iets te posten. Het zit ook nog niet echt in mijn systeem geloof ik. Men zegt dat het 21 dagen of keren duurt voordat je je iets "eigen" hebt gemaakt. We gaan het meemaken :-)

Wat ik de afgelopen dagen wél heb gedaan is EIN-DE-LIJK begonnen met ons lente-tafeltje.
Ik was bij mijn vriendin en zij had zulke über-schattige wortelkindjes gemaakt, dat het bij mij ook meteen begon te kriebelen.


Dit heb je allemaal nodig.....

in progress....

zijn het geen liefjes?

Omdat ik er na deze 2 nog geen genoeg van kon krijgen heb ik ook nog sneeuwklokjes gemaakt... 

Ik deed ze in een schattig klein terracottapotje dat ik hier al eeuwen had staan. Nu nog een mooie doek uit de kelder toveren, moeder Aarde haar warme omslagdoek om doen (want oooh, wat is het koud!!) en het tafeltje is klaar!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten