maandag 25 februari 2013

  Snailmail...

 Sinds december vorig jaar ben ik gegrepen door een virus. 
Virus? Jawel, het "snailmail" virus


Snailmail is een nieuw soort trend. Snailmail "slakkenpost" is het versturen van échte post. In deze tijd van mail, sms, whatsapp en andere technologische snufjes is een tegenbeweging in gang gezet, namelijk het versturen van echte post. 


Wat is er nou leuker dan het ontvangen van een handgeschreven brief verpakt en verstuurd in een mooi versierde envelop? Vaak zit er in de envelop niet alleen een brief, maar worden er allerhande kleine hebbedingetjes meegestuurd.
Je kunt het zo gek niet bedenken, zolang het maar in een envelop past.


Het is misschien een beetje kneuterig (mutserig zou ik bijna zeggen ;-) , maar ik geniet ervan. Als kind schreef ik al graag brieven en stuurde dan ook kleine cadeautjes mee. Zeepjes, stickers, kralen en zelfs eens een badparel :D

ik vind 't leuk! Doe je mee?



 
   
 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten