maandag 3 juni 2013

" Ja, ik wil! "

" Ja, ik wil! "  
sprak mijn stralende vriendin, toen ze half mei met haar lief in het huwelijksbootje stapte.
Het werd een fantastische dag waaraan we nog vaak zullen terug denken.

Een paar weken voordat het zou gaan gebeuren vroeg ze mij of ik het "ringkussen" wilde maken.
Ik vond het een enorme eer en mijn creativiteit begon meteen te borrelen. Maar.. als je vriendin gaat trouwen dan moet het iets bijzonders worden. Geen standaard kussen, nee, écht iets bijzonders.
Het ene idee borrelde op, het andere er achteraan, maar op één of andere manier kwam er niets uit mijn handen. De datum naderde en ik had nog steeds niets.
Totdat ze op een avond belde om te vragen hoe het ervoor stond. Zou ik het dinsdag (dus 2!! dagen later) mee kunnen brengen naar Amsterdam. 
Zoals alle bruiden vond zij dat het maar beter alvast 'geregeld' kon zijn...
Autch... Wat nu?

Ineens was daar het plan! 
Fijn zulke "tadaaaaah" momenten :-)
En gelukkig ben ik gezegend met een kast voor prachtige handwerk-materialen, dus kon meteen beginnen.

Het werd een bruids-ringen-bloem






liefs Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten