vrijdag 5 april 2013

kussens

Ik heb een nogal rare (maar vooral geheime!) gewoonte als het om kussens gaat.
Mensen die mij héél goed kennen, weten wat ik bedoel.
Om een lang verhaal kort te maken, we waren aan nieuwe kussens toe.
Vorige week was ik op de stoffenmarkt hier in het "oude Noorden" en vond daar een onwijs mooie meubelstof met een nog mooiere print. Ik houd van meubelen en stoffen waarin Oosterse/Marokkaanse/Indiase details/invloeden verwerkt zijn. 
Van deze mooie stof besloot ik om kussenslopen te maken voor onze kussens.

Één van de kussens heeft een knalroze leren/suede achterkant (kinki!) en voor de anderen gebruikte ik de stof die ik over had van onze gordijnen (zie onder) Van de oude kussensloop heb ik de rits (knalroze) gerecycled. Ben erg blij met het resultaat!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten