zondag 17 maart 2013

Feeën en Prinsessen

Sinds 6,5 maanden ben ik moeder geworden van een meisje... Na 7 jaar verlekkerd naar al dat moois wat er voor meisjes te koop is, gekeken te hebben, kan ik nu mijn hart ophalen.
Nore haar kast ligt (naast verantwoorde wolletjes uit mijn moeder haar webshop; www.natur-el.nl) vol met schattige jurkjes, tuniekjes en ander moois. Ik ga helemaal los... 

Ook kon ik nu ein-de-lijk een mooie feeën-sluier maken. Lasse deed ik er geen plezier mee.
Deze maakte ik voor haar gastmoeder omdat daar ook een paar feeën en prinsessen zijn.
Is ze niet suikerzoet?


De sluier maakte ik van een roze zijden shawl waar ik een deel vanaf knipte. Het kroontje is van chenille-draad, omwikkeld met groene sprookjeswol. De bloemen maakte ik van verschillende kleuren sprookjeswol (kamband) en zijde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten